середа, 28 грудня 2016 р.

"Як баба з дідом Новий рік зустрічали" (сценарій новорічного свята для дітей)



 Увага! Увага!
Вже час розпочати
В будинках  і школах
Нам свято зими.
Веселе, щасливе і радісне свято,
На нього чекаєм давно вже ми!
Всіх запрошуємо сьогодні
На ялинку ми.
В чудеса не вірять люди,
бо відомо всім давно,
Що чудес ніде не стріти,
крім казок і крім кіно.
Але раптом так буває:
у найкращий день зими
Диво в гості завітає,
 і повірим в нього ми.

Місяць.
Чорне-чорне полотно заглядає у вікно.
Уночі всі люди сплять – час прийшов відпочивать.
Срібний місяць випливає – сніг іскриться , сніг сіяє.
Гей, ви, зіроньки-сестриці,
Спать вночі вам не годиться.
Ви  біжіть сюди скоріш, будемо стрічати Новий рік.
1-зірка.
В небі ясно сяють зорі,
Мов намистечки блищать.
І на свято новорічне
Хочуть завітать до вас.
2-зірка.
Я вмію сказати найкращі вітання.
Вдивіться у даль, коли зірка летить.
І вмію бажати  найкращі бажання,
І мрії здійснити в казкову цю мить.

3-зірка.
Сіло сонце , а у школі
Новорічний бал.
Ніч прийшла , а над землею
Зірковий карнавал
Разом:
Ми  в Ніч Новорічну освітим дорогу,
І сріблом засяє вечірній  сніжок.
А  Новий рік ми приведем до порогу,
І щастя йому покладемо в  мішок.
Новорічна ніч.
Я – Ніч Новорічна! Найкраща у році!
Мені підкоряються інші всі ночі!
Мене виглядають від року до року.
Без мене Новий рік не ступить ні кроку.
Чи є ще у році миліша година,
Як в Ніч Новорічну збереться родина
Сидить дід і баба  на лавочці , у себе  в хаті .  Баба в’яже  шкарпетки, а дід дивиться телевізор.
Дід. Бабо! Новий рік на носі, треба нам ялинку прикрасити , а ти шкарпетки в’яжеш.
Баба. Я хоч щось роблю. А тебе, від коли параболу  онуки поставили,  від телевізора відірвати не можна.
Дід. Давай швидко ялинку прикрасимо, та й станемо разом  дивитися телевізор тут такі канали закодовані.!!
Баба. Ти дивись, зараз прийдуть щедрувальники не забудь вимкнути телевізор. І давай мерщій неси новорічні іграшки та подарунки для онуків.
( Прикрашають ялинку чути, гавкання собак)
Дід. Бабо там щедрувальники прийшли! Я іду відкрити.
Баба. А телевізор , я маю виключати ?!
Сцена №1
( Заходять щедрувальники щедруючи)
Добрий вечір тобі, пане господарю! Радуйся!
Ой радуйся, земле, рік новий народився!
Кладіть паляниці з ярої пшениці. Радуйся!
Ой радуйся, земле, рік новий народився!
Хай святкує з вами вся ваша родина. Радуйся!
Ой радуйся, земле, рік новий народився!
Щедрувальник 1
Ми прийшли до цієї хати,
Не хотіли добрих людей на шляху минати.
Добрий вечір вам, люди, в році новому.
Щастя бажаєм  вашому дому.
Щедрувальник2.
Сієм, сієм, посіваєм,
Щастя-долі вам бажаєм,
У щасливій вашій хаті,
Щоб ви всі були багаті,
Щоб лежали на столі,
Паляниці немалі!
Щоб були у вас ковбаси,
Молоко, і сало, й м»ясо,
І млинці, і пиріжки,
І пухнасті пампушки!
Щедрувальник3.
Новий рік появився
На місці старого
Нехай він вам принесе
Добра, щастя, і всього.
А старий рік хай ніколи
Назад не вертає.
А новий рік нехай вам,
Принесе здоров’я, сили
Щоб ви, ще сто літ прожили.
Щедрувальник4.
Сію, сію, посіваю,
З Новим роком вас вітаю,
Щастя й радості бажаю.
Щоб ніколи не хворіли,
А душею молоділи,
І здоров’я міцне мали,
Щоб вас люди поважали.
Щоб в роботі все горіло,
А в кишені шелестіло.
Бажаєм господарю
Добробуту і втіхи,
Ну а грошей – аж три міхи!
З Новим роком!
Щедрувальник 5.
Щастя й долі вам бажаєм,
У щасливій вашій хаті,
Щоб ви всі були багаті.
Щоб лежали на столі,
Паляниці немалі!
Щедрувальник 6.
Прощавайте, мир в цій хаті –
Будьте щасливі і багаті!
Щоб не кашляли ніколи,
Від Миколи до Миколи.
Закінчу на тім –
Гаразд вам всім.
(Щедрують співаючи).
« Старий рік минає»
Старий рік минає,(2)
Новий наступає.(2)
– Іди, старий роче,( 2)
Ми тебе не хочемо.(2)
Нам новий рік кращий:(2)
Принесе нам щастя(2).
Голубців мищину(2)
Теплу кожушину(2)
А для тої втіхи(2)
Дайте нам горіхів(2).
Вам за дари тії – (2)
Літа щасливії.(2).
Дід . Прощавайте, в добрий час,
Баба. Та приходьте ще до нас.                               
(Баба дає дітям цукерки і проводжає. А дід швидко включає телевізор і кричить:
Дід. Бабо! Бабо! Дивись що тут показують!
Баба. ( підходить та сідає на лавочку і дивиться з дідом телевізор) Бере пульт  та переключає канали.
Дід. Бабо , що ти робиш?
Баба. Шукаю. 1+1, там має іти програма «Танцюють всі» .
Дід. Бабо та , танці через 10 хвилин. Ми за той час подивимось ( включає) ..Ось цю новорічну казку.
Сцена №2
Заєць.
Ти диви! Нема нікого!
Де ж ви, друзі? Та нічого,
Сам собі я пострибаю,
Сам себе я привітаю:
З Новим роком! З Новим роком!
Хоч одним погляну оком,
Хто прийшов сюди на свято.
Як же тут гостей багато!
Скік, скік! Новий рік!
Скік, скік! Новий рік!
Що це там зашаруділо?
Аж потерпло в мене тіло!
Весь тремчу від страху я!
Онде схованка моя!
(Ховається за ялинкою)
Під музичний супровід заходять зима і сніжинки, завозять на прикрашених  санчатах  Новий  рік.
Зима.
Ху-у! І змучились ми,
Поки тебе на санчатах привезли.
Новий рік.(Встає з санчат.)
За роком рік,
Мов річка плине.
Сьогодні в мене іменини,
І вже отримав я ізрання
Від багатьох дітей вітання.
Хай всюди музика лунає,
Радіє школа вся,
Ялинка барвами заграє
Для всіх: дорослих і малят.
Щоб були в своїй оселі,
І щасливі, і веселі,
Щоб співалися пісні
В новорічні світлі дні.
Сніговик.
Ви погляньте навкруги, тут є всі:
Зима, сніжинки, Новий рік,
А я – веселий сніговик,
І веселий раз на рік.
А чому так, хто з вас знає?
А тому, що в нас зима
Раз на рік буває.
І сьогодні буду з вами,
Свято, друзі, зустрічати,
Веселитись і співати.
Зима.
О, та й гарна ж тут ялинка!
Ти поглянь – немов картинка!
Новий рік.
Бачу, бачу! Так і треба –
Потяглася аж до неба.
А ти, малий, чого злякався:
Хіба від когось тут ховався?
Ходи, лишайся з нами разом.
Тебе ми, друже, не образим
(Бере зайчика за руку і веде до ялинки)

Заєць.
Зустрічати разом свято
Дуже, я вже радий
З вами гарно я пограю,
Потанцюю, поспіваю.
Сніжинка 1.
Я – Сніжиночка біленька,
Як та зіронька гарненька,
У таночку я кружляю веселенькім,
І сніжком я покриваю всю земельку.
Сніжинка 2.
Ми сніжиноньки, сніжиноньки малі,
Ніжно, ніжно падаємо до матінки-землі.
І пісеньку, і пісеньку співаємо всі гуртом:
«Засни, засни, земелька, міцним, солодким сном.
Нехай тобі насняться казкові гарні сни,
Засни, засни, земелько, до самої весни.
Сніжинка 3.
Із матінки-хмаринки
Ми народились ніжні,
Білесенькі сніжинки.
В таночку веселенькім
Сніжинки кружляють,
І килимок під ноги
Із снігу вистеляють.
Сніжинка 4.
Понад лісом ми літали,
Ніжну пісеньку співали
І дерева присипали.
Снігом вкрили всі стежинки,
В шуби одягли ялинки,
А берізкам роздавали
Із м»якого пуху шалі.
Сніжинка 5.
Ми по селах та містах
Побілили кожен дах.
На кущах, немов улітку,
Розвели чудові квітки.
Ми літали і співали,
Землю пухом накривали.
Не страшні і заметілі.
От що ми усі зробили!
(Кружляють круг ялиночки і співають пісню).
СНІГОВА КОРОЛЕВА:
Я володарка сніжинок,
Королева Снігова.
Пісня всюди моя лине,
Все від пісні ожива.
Я все довкруг причепурила,
Пухнастим білим снігом вкрила.
Під ногами іскряться сніжинки,
Висіваю сніжок з рукава.
Сріблом тим обсіваю ялинки.
Від сніжинок світ іскриться
І добрішаю сама.
Я вітаю вас, малята!
Прийшла я, друзі, не сама.
Зі мною, звісна річ,
Вона стоїть ось перед вами –
Красуня – Новорічна Ніч.
НІЧ-ЧАРІВНИЦЯ:
 Так! Я – Нічка Новорічка,
Найчудовіша в зимі,
Новорічка-Чарівничка
Поміркуйте-но самі...
На ялинках, мов чаклунка,
Скрізь запалюю зірки
І найкращі подарунки
Вам кладу під подушки...
Я від вас усі хвороби,
Усі біди відведу
Й Новий рік у нагороду
Вам на свято приведу.
Ви усі мене чекали,
То ж у цей святковий час
З Новим роком я вітаю вас!
Зима.
Щастя всім усім бажаєм!
Дружби, радості, пісень!
Щоб цвіли ви кожен день
Мов ті квіти в зелен- лузі,
Щоб росли здорові й дужі.
Новий рік.
З Новим роком, з новим щастям
Я вітаю, друзі, всіх,
І дорослих і малих!
Хай щастить усім нівроку,
З новим щастям, з Новим роком!                             
Зима.
А за те в оцій торбинці
Від Зими усім гостинці.
( Висипає зі своєї торбинки «сніг»).
Баба. Гарна казка, але переключай будь ласка.
Дід. Переключаю. Переключаю… І так,  там ще,  прогноз погоди  буде.
Прогноз погоди.
Ведуча. Вітаю Вас. Погода на каналі «Від 6 до 15» і з вами я, постійна ведуча – Владиславка.
А зараз про погоду. Сьогодні спостерігаються різкі зміни погоди на території села Чанижа. А саме: на Півдні – на території сільського клубу, вируватиме метелиця Новорічних свят. На Південному сході – на території сільської ради – насуватиметься гроза річних звітів, на території «Амбулаторії» – буде сонячно і ясно – епідемію грипу зупинено: « Хворіти заборонено». Рецепт здоров’я – більше усміхатися і дарувати добро. На Заході – на території школи пройде снігопад Новорічних свят та привітань. На цьому прогноз погоди закінчено. До нових зустрічей.
Баба. Все, все, діду, сідай тихо, танці починаються.
(танець)
Баба. А тепер, діду, переключи на «Пісню року»
Дідо. Не переключу, бо вже скоро Президент буде вітати з Новим роком.
Баба. Та  до Нового року, ще 20 хвилин. Переключи.
Дід. Добре, добре.(Переключає).
Президент.
Любі друзі! В цьому році, що минає,  відбулося багато радісних і хороших подій. Та в Новому році я бажаю:
Хай рік прийде такий багатий
Як нардепівські зарплати.
Не минали б гроші хату,
І було всього багато.
Євро сховане в коморі,
Сало хрюкало на дворі.
В гаражі стояв Ferrari
І ще Lexus, щоб до пари.
В хаті з мармуру камін
Та басейн хоча б один.
Щастя щоб не лізло боком...
Одним словом з Новим роком!!!

Годинник.       
Дзвінь-бом, дзвінь-бом,
Новий рік за вікном.
Бабо, діду, годі спати
Треба Новий рік стрічати.
Дід. Знаєш бабо, кажуть, що під Новий рік збуваються дива, здійснюються всі мрії. А моя мрія… потрапити в дитинство, опинитися в школі, щоб  кожного разу під час Нового року з’являлись Дід Мороз і Снігуронька.
(Стук у двері, заходить снігуронька)
Снігуронька.
Я – Снігуронька,
Радо всіх вітаю.
Подарую вам дива,
Щастя побажаю.
Хай білі снігові пушинки
В новорічний сніговій
Відганяють всі сльозинки
Від дитячих довгих вій
Хай музики вам заграють,
Хай гучний лунає сміх,
З Новим роком всіх вітаю
І дорослих, і малих.
А де ж мій Дідусь? Ще не прийшов?
А зараз давайте погукаємо його разом.
– Діду Морозе! Діду Морозе!
Дід Мороз.
Здрастуйте гості і любі малята!
Вітаю усіх з Новорічним я святом!
Бажаю вам щастя, бажаю здоров’я!
До вас з радістю прийшов я!
Хай весело світить нарядна ялинка,
Хай сміх і пісні звучать без зупинки.
Хай буде радісним цей рік
Для всіх малих і всіх старих.
Для українського народу,
Для усіх хто з цього роду.
Для цілого мого краю
Миру і добра бажаю.
Щоб вам весело жилося,
Щоб все краще лише збулося!
Щоб радість до хати лише запросили,
Щоб горе й біда від вас утікали,
Невдачі і прикрощі дім обминали.
З Новим щастям! З Новим роком!

Немає коментарів:

Дописати коментар