неділя, 23 червня 2019 р.

Конкурс "Учитель року - 2019" за версією журналу "Колосок"



План-конспект уроку у 1,3 класі-комплекті





 
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
«Я досліджую світ (1 клас) – Основи здоров’я (3 клас)»
У 1,3 КЛАСІ – КОМПЛЕКТІ 
20.03.2019
1 клас
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Я досліджую листяні та хвойні дерева

Мета: розширити уявлення учнів про різноманітність рослин; учити досліджувати та порівнювати листяні і хвойні рослини, розрізняти рослини за виглядом, за листям, закріпити знання учнів про будову дерев; розвивати інтерес до дослідницької діяльності; спостережливість, увагу, мислення, зв'язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до природи.
3 клас
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
Тема. Оздоровче значення відпочинку на природі. Речі та одяг для прогулянки на природу.

Мета: розкривати уявлення учнів про природу як живий організм; вчити бачити красу світу; вчити правильному поводженню під час відпочинку на природі; розглядати можливі небезпеки лісу; розвивати вміння безпечного спілкування з природою; виховувати культуру поведінки дітей на відпочинку.


Очікувані результати:
Учень / учениця:
- пояснює, навіщо він / вона виконує певні дії, спостерігаючи за природними об’єктами / явищами [2 ПРО 1-1.2-1];
- використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел (книги, фільми тощо) [2 ПРО 1-2.1-1];
- запитує, щоб довідатися більше про природу [2 ПРО 1-2.1-2];
- розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо) [2 ПРО 1-4.3-1];
- розрізняє живі і неживі природні об’єкти [2 ПРО 1-4.3-2];
- розрізняє хвойні й листяні рослини [2 ПРО 1-4.3-3];
- розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини [2 ПРО 1-4.3-4];
- порівнює листяні і хвойні, вічнозелені і листопадні рослини [2 ПРО 1-4.3-5];
-        визначає  істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1];
-        розбиває об’єкти на групи за спільною ознакою [2 МАО 1-4.1-4]
- відповідає на запитання за даними таблиці, схеми [2 ІФО 1-1.2-6];

Очікувані результати:
Учень/учениця називають:
·       речі та одяг для прогулянки на природу;
·       правила поведінки під час прогулянки;
пояснюють:
·       оздоровче значення відпочинку на природі;
уміють:
·       обирати одяг та взуття для відпочинку на природі
Тип уроку: комбінований
Навчально-методичне забезпечення: ноутбук, проектор, записи мелодій лісу,  плакати із зображенням рослин, комах; тематичні малюнки «Дерева», «Кущі»,  «Трав’янисті рослини»; гілки хвойних та листяних дерев; фломастери; сигнальні картки.