неділя, 23 червня 2019 р.
План-конспект уроку у 1,3 класі-комплекті
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
«Я досліджую світ (1 клас) – Основи
здоров’я (3 клас)»
У 1,3 КЛАСІ – КОМПЛЕКТІ
20.03.2019
1 клас
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Я досліджую листяні
та хвойні дерева
Мета:
розширити
уявлення учнів про різноманітність рослин; учити досліджувати та порівнювати
листяні і хвойні рослини, розрізняти рослини за виглядом, за листям,
закріпити знання учнів про будову дерев; розвивати інтерес до дослідницької
діяльності; спостережливість, увагу, мислення, зв'язне мовлення; виховувати
дбайливе ставлення до природи.
|
3 клас
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
Тема. Оздоровче
значення відпочинку на природі. Речі та одяг для прогулянки на природу.
Мета: розкривати уявлення
учнів про природу як живий організм; вчити бачити красу світу; вчити
правильному поводженню під час відпочинку на природі; розглядати можливі
небезпеки лісу; розвивати вміння безпечного спілкування з природою;
виховувати культуру поведінки дітей на відпочинку.
|
Очікувані результати:
Учень / учениця:
- пояснює, навіщо він / вона виконує певні дії, спостерігаючи за природними
об’єктами / явищами [2 ПРО 1-1.2-1];
- використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими
джерел (книги, фільми тощо) [2 ПРО 1-2.1-1];
- запитує, щоб довідатися більше про природу [2 ПРО 1-2.1-2];
- розпізнає об’єкти довкілля (за
кольором, смаком, формою, звуком тощо) [2 ПРО 1-4.3-1];
- розрізняє живі і неживі природні
об’єкти [2 ПРО 1-4.3-2];
- розрізняє хвойні й листяні рослини [2 ПРО 1-4.3-3];
- розрізняє дерева, кущі, трав’янисті
рослини [2 ПРО 1-4.3-4];
- порівнює листяні і хвойні, вічнозелені
і листопадні рослини [2 ПРО 1-4.3-5];
-
визначає
істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів
навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1];
-
розбиває об’єкти на групи за спільною
ознакою [2 МАО 1-4.1-4]
- відповідає на
запитання за даними таблиці, схеми [2 ІФО 1-1.2-6];
|
Очікувані
результати:
Учень/учениця називають:
·
речі та одяг для прогулянки на
природу;
·
правила поведінки під час прогулянки;
пояснюють:
·
оздоровче значення відпочинку на природі;
уміють:
·
обирати одяг та взуття для відпочинку на
природі
|
Тип уроку: комбінований
|
|
Навчально-методичне
забезпечення: ноутбук,
проектор, записи мелодій лісу, плакати із зображенням рослин, комах;
тематичні малюнки «Дерева», «Кущі»,
«Трав’янисті рослини»; гілки хвойних та листяних дерев; фломастери;
сигнальні картки.
|
Підписатися на:
Дописи (Atom)