середу, 26 жовтня 2016 р.
Притча про освіту
Одного разу в лісі
зібралися звірі і вирішили відкрити школу. Кролик, пташка, білка, риба і вугор увійшли до шкільної ради. Кролик
наполіг на тому, щоб у списку обов’язкових
предметів був біг. Пташка вимагала, щоб у цей список були включені польоти,
риба вписала у нього плавання, білка – лазіння по деревах. Так була написана
інструкція для учнів. Всі тварини
повинні були вивчати всі
предмети. Хоча кролик мав вищий бал з
бігу, лазіння по деревах стало для нього справжньою проблемою, він весь час
падав. Незабаром він отримав струс мозку і вже не міг так швидко бігати. Його “п’ятірки” з бігу змінилися “трійками”, при цьому лазіння так і залишилося на “одиницю”. Птаха прекрасно літала, однак усе, що стосувалося пересування
по поверхні землі, у неї виходило погано. Як наслідок, птаха поранила дзьоб, крила і їй
почали ставити “трійки” навіть за польоти, а біг і лазіння вона взагалі
провалила. Єдиним випускником цієї школи став відстаючий у розумовому розвитку
вугор. Йому ставили “трійки” зі всіх без
винятку шкільних предметів, але зате він отримав так звану “загальну освіту” і
вчителі залишилися задоволені”.
Письменник Лео Бускалья
Математика "Ділення з остачею (ознайомлення)"
Тема. Ділення з остачею (ознайомлення)
Мета: ознайомити учнів із новим видом ділення з остачею, закріплювати вивчені випадки множення та ділення, вміння складати та розв’язувати задачі; розвивати обчислювальні навички, уяву, спостережливість, креативне мислення, кмітливість; виховувати працелюбність, потребу до знань, інтерес до вивчення математики.
Обладнання: мультимедійний проектор, малюнок бджілки, ноутбук.
Навчальний проект "Нема без кореня рослини, а нас, людей - без Батьківщини"
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ З
ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ У 3 КЛАСІ НА ТЕМУ:
«Нема без
кореня рослини, а нас,
людей, без
Батьківщини»
МЕТОДИЧНИЙ ПАСПОРТ ПРОЕКТУ
Назва
проекту: «Нема без кореня рослини, а нас, людей, без України!»
Тип проекту:
інформаційний,
дослідницький, творчий
Навчальний
предмет: літературне читання
Клас: 3 клас.
Мета:
v удосконалювати навички виразного
читання, переказу,
v збагачувати словниковий запас учнів;
v розвивати
комунікативні здібності, вміння робити висновки, відстоювати свою думку,
презентувати свої дослідження;
v виховувати
любов до Батьківщини, викликати у дітей почуття гордості за неї, повагу до
символів.
Очікувані
результати:
- учні навчаться планувати свій час;
- створювати продукти проекту згідно критеріїв;
- здобувати інформацію з різних джерел;
- аналізувати, систематизувати та представляти отриману інформацію у графічному вигляді;
- навчаться проводити цільовий або ефективний пошук в мережі Інтернет;
- отримають досвід публічного виступу під час захисту проекту,
- учні набудуть навички давати творчу оцінку результатам проектної діяльності та власним навчальним досягненням.
Матерiалъно-технiчне
та методичне забезпечення: інтерактивна дошка, комп’ютери, друковані матеріали,
малюнки чи плакати.
Форма
представлення кiнцевого продукту: слайдова презентація, доповідь
(колективна з використанням наочності).
Підписатися на:
Дописи (Atom)