неділя, 19 березня 2017 р.

ЯК ЗИМУЮТЬ ПТАХИ


Скільки б не було в тебе різних справ, забав та веселощів, не забувай про своїх крилатих друзів!!!
Допоможи їм, і вони стануть тобі у пригоді, сторицею віддячать своєю невтомною працею і веселими піснями.




Інтеграція як метод активізації пізнавальної діяльності молодших школярів



Майстер-клас
учителя початкових класів
НВК «Чанизька ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ»
Пацалон Галини Миронівни

м. Буськ
14 березня 2017 р.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
Скільки б не було в тебе різних справ, забав та веселощів, не забувай про своїх крилатих друзів!!!
Допоможи їм, і вони стануть тобі у пригоді, сторицею віддячать своєю невтомною працею і веселими піснями.
                                                                                                                                      


Птахів, які на зиму не відлітають, називають _________________________.
Це  …, …,  …, … .


СИНИЦЯ
ДЯТЕЛ
ПОВЗИК
ГОРОБЕЦЬ
 

Прочитай текст. Знайди в ньому слова – назви дій та підкресли їх.
                Голод та холод жене пташок  ближче до людських осель.
            Синиці, горобці, повзики збираються у зграйки і перелітають з місця на місце в пошуках насіння рослин. У такій зграйці зустрічається й дятел. Він гострим дзьобом дістає личинки комах з-під кори дерев. Часом личинки падають у сніг. Синиці спритно підхоплюють їх.
Так і мандрує табунець пташок від одного дерева до іншого.





ЗИМОВІ ГОСТІ





54 + 6 =    ___                        48 + 2 =  ___                         19 + 22 =  ___                      
70 – 2 =    ___                        80 – 4 =   ___                        20 + 20 =  ___
15 + 15 = ___                         12 + 28 =___                        40 + 1 =     ___
80 - 23 =  ___                         68 + 3 =   ___                        27 + 3 =    ___
51 –4 =     ___                        93 – 4 =   ___                         90 – 6 =   ___
39 + 3 =    ___                        27 + 7 =   ___                         31 – 4 =   ___
                                                                                                    62 – 3 =  ___

59
57
40
30
27
71
76
68
50
42
60
84
47
34
41
89
А
Г
Е
І
К
Л
М
Н
О
П
Р
Т
У
Х
Ч
Ю




































ПТАШИНА ЇДАЛЬНЯ
                                                                                     
o   Насіння соняшника, гарбуза, кавуна
o   Крихти хліба
o   Шматки солоного сала
o   Ягоди калини, горобини                                





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Уважно прочитай текст. Виправ помилки.
Добре живеться птахам узимку. Їх вороги – холод і голод. Усе навколо вкрите листям, лютують морози. Тому птахи літають у пошуках розваг.
Тут на допомогу приходять люди. Вони розвішують біля будинків шпаківні і розважають своїх пернатих друзів. А ті з неохотою прилітають до людських  осель і ласують гостинцями.
Допомагайте пташкам узимку, а вони навесні віддячать вам своєю невтомною працею і піснями.
 


Перевір написаний тобою текст.

Погано живеться птахам узимку. Їх вороги – холод і голод. Усе навколо вкрите снігом, лютують морози. Тому птахи літають у пошуках поживи.
Тут на допомогу приходять люди. Вони розвішують біля будинків годівнички і підгодовують своїх пернатих друзів. А ті з задоволенням прилітають до людських  осель і ласують гостинцями.
Допомагайте пташкам узимку, а вони навесні віддячать вам своєю невтомною працею і піснями.





Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
____________________              _______________________           _______________________
·         має уявлення про перелітних та осілих птахів своєї місцевості;
·         називає перелітних та осілих птахів своєї місцевості;
·         наводить приклади взаємозв’язків у природі взимку;
·         розуміє особливості життя тварин взимку;
·         характеризує зимові явища в природі;
·         застосовує знання про природу взимку для розв’язання навчальних та життєвих ситуацій.
·         розуміє сутність прийомів усного додавання та віднімання чисел частинами, порозрядного, округленням;
·         володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд в межах 100;
·         перевіряє правильність виконання додавання і віднімання відомими способами.

·         розпізнає слова-назви дій, самостійно або з допомогою вчителя ставить до них питання;
·         добирає 4-6 слів, які відповідають на питання що робить?  що роблять?;
·         виявляє і добирає синоніми й антоніми (без уживання термінів) зі значенням дії;
·         виконує логічне групування предметів, мовних об’єктів;
·         висловлює своє ставлення до подій.
·         застосовує знання про природу взимку для розв’язання навчальних та життєвих ситуацій
 
















 

























































































































































Немає коментарів:

Дописати коментар