Тема. Змінювання та доповнення текстів з таблицями,
зображеннями, схемами.
Ключові
компетентності
вміння вчитися:
навчально-організаційні вміння і навички:
- учень має уявлення про гармонійне розміщення
об’єктів на аркуші текстового документу;
загально мовленнєві вміння і навички:
- міркує
взаємопов’язаними судженнями;
загально пізнавальні вміння:
- робить висновок – узагальнення за допомогою вчителя;
контрольно-оцінні вміння:
-
висловлює оцінні судження щодо якості своєї роботи та інших завдань;
інформаційно-комунікативна:
- орієнтується у
змісті текстового документу;
загальнокультурна:
-
дотримується правил поведінки на уроці у комп’ютерному класі;
здоров’язбережувальна:
-
розпізнає правильне і неправильне сидіння за комп’ютерним столом;
соціальна:
-
співпрацює в команді.
Предметні
компетентності
(конкретизовані
навчальні цілі, очікувані результати)
Початковий
рівень:
-
знає, що називають таблицею;
- називає складові частини таблиці;
Середній рівень:
- уміє
гармонійно розмістити об’єкти на аркуші текстового документу;
- пояснює способи створення таблиць;
Достатній рівень:
-
знаходить необхідну
інформацію (за завданням вчителя) на Робочому столі комп’ютера;
- працює з інформаційними джерелами
над доповненням тексту з таблицею, схемами, зображеннями;
-
виконує завдання з метою перевірки вивченого.
Високий рівень:
- створює на основі текстів таблиці та схеми (з готовим
шаблоном таблиці чи схеми);
- встановлює відповідність між
поєднуваними текстом, зображеннями, схемами на аркуші текстового документа;
- використовує у
своєму мовленні слова: текстовий
редактор, мітка, список,комірка,
зображення, дані;
- презентує виконане творче
завдання;
- оцінює власну діяльність.
Обладнання та наочність:
комп’ютери, підручники, презентація, наочний матеріал
Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2007
План уроку
1. Визначення учнями теми уроку. Читання та записування теми. (Слайд 1).
2. Пригадування вивченого про таблиці. Виконання
перевірного завдання «Доповніть речення». (Слайд 2 (Додаток 1).
3. Повторення
правил поведінки в комп’ютерному класі. (Слайд 3(Додаток 2)
4. Розгадування ребусів та
ознайомлення з основними поняттями з
теми. (Додаток
3).
5. Знаходження інформації про розміщення папки з
файлами для виконання завдання. Робота в групах. (Слайд 4).
6. Перегляд інформації про розміщення файлів у папці (Слайд 5).
7. Пояснення виконання навчального завдання.
(Слайди 6, 7 ,8)
8. Фізкультхвилинка. (Слайд 9)
9. Повторення правильного сидіння за комп’ютерним
столом. (Слайд 10 (Додаток 4)
1.
Створення
на основі готового шаблону текстів таблиці та зображення. Робота
в групах. (Додаток 5)
1. Представлення
групами виконаного завдання. (Додаток 6)
1. Вправи для очей (Слайд 11)
1.Висловлення
оцінних суджень про власну роботу та роботу, виконану однокласниками
1.
Підведення
підсумків уроку.
Додаток 1
Завдання «Доповніть речення»
1.
Будь-яка таблиця складається з…
2.
Дані на
перетині стовпця та рядка знаходяться у…
3.
Є такі способи створення таблиць: …
Додаток 2
Повторення
правил поведінки в комп’ютерному класі
Додаток
3
Розгадування
ребусів та ознайомлення з основними
поняттями з теми.
(Таблиця)
(Доповнення)
(Зображення)
Таблиці
призначені для наочного подання інформації. Щоб увести дані в комірку потрібно
спочатку вибрати її, клацнувши мишею. Щоб переміщатися у таблиці натискають на
клавіші Tab
(уперед)
та
Shift
+ Tab
(назад),
чи на клавіші зі стрілками.
Дії
з малюнками:
Додати
малюнок;
Змінити
зображення, зробивши його підкладкою;
Збільшити
чи зменшити контрастність;
Збільшити
чи зменшити яскравість;
Обрізати,
повернути, вибрати товщину ліній, стиснути файл;
задати
розташування відносно тексту (обтікання);
змінити форматування малюнка;
Редагування
таблиці – процес усунення помилок та внесення змін та
доповнень в таблицю.
Список
–
це декілька абзаців, які пронумеровані арабськими чи римськими числами або
літерами, чи помарковані.
Доповнення
– додавання
нових елементів у таблицю.
Додаток 4
Додаток 5
Шаблон документа для редагування
Розклад для 4 класу
№\День
|
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
1.
|
|
Літ. чит.
|
Математика
|
|
|
2.
|
Математика
|
|
Обр. мист.
|
|
Трудове навч.
|
3.
|
|
Математика
|
|
Я і Україна
|
|
4.
|
Обр. мист.
|
|
|
|
Обр. мист.
|
5.
|
|
|
|
|
|
Додаток 6
Зразок готового документу
Немає коментарів:
Дописати коментар