понеділок, 19 грудня 2016 р.

Конспект уроку інформатики у 4 класі



Тема. Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
Ключові компетентності
     вміння вчитися:


  навчально-організаційні вміння і навички:
- учень має уявлення про гармонійне розміщення об’єктів на аркуші текстового документу;

 загально мовленнєві вміння і навички:
- міркує взаємопов’язаними судженнями;

 загально пізнавальні вміння:
- робить висновок – узагальнення за допомогою вчителя;

 контрольно-оцінні вміння:
- висловлює оцінні судження щодо якості своєї роботи та інших завдань;

     інформаційно-комунікативна:
     - орієнтується у змісті текстового документу;
     загальнокультурна:
- дотримується правил поведінки на уроці у комп’ютерному класі;

здоров’язбережувальна:
- розпізнає правильне і неправильне сидіння за комп’ютерним столом;

соціальна:
- співпрацює в команді.

Предметні компетентності
(конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати)

Початковий рівень:
     - знає, що називають таблицею;
     - називає складові частини таблиці;

    Середній рівень:
-  уміє гармонійно розмістити  об’єкти  на аркуші текстового документу;
-  пояснює способи створення таблиць;

Достатній рівень:
     - знаходить необхідну інформацію (за завданням вчителя) на Робочому столі комп’ютера;
      - працює з інформаційними джерелами над доповненням тексту з таблицею, схемами, зображеннями;
    -  виконує завдання з метою перевірки вивченого.

Високий рівень:
- створює на основі текстів таблиці та схеми (з готовим шаблоном таблиці чи схеми);
 - встановлює відповідність між поєднуваними текстом, зображеннями, схемами на аркуші текстового документа;
- використовує у своєму мовленні слова: текстовий редактор, мітка, список,комірка, зображення, дані;
- презентує виконане  творче завдання;
- оцінює власну діяльність.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, наочний матеріал
Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2007

План уроку
1.     Визначення учнями теми уроку. Читання  та записування теми. (Слайд 1).
2.     Пригадування вивченого про таблиці. Виконання перевірного завдання «Доповніть речення». (Слайд 2 (Додаток 1).
3.     Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. (Слайд  3(Додаток 2)
4.     Розгадування ребусів та ознайомлення  з основними поняттями з теми. (Додаток 3).
5.     Знаходження інформації про розміщення папки з файлами для виконання завдання. Робота в групах. (Слайд 4).
6.     Перегляд інформації про розміщення  файлів у папці (Слайд 5).
7.     Пояснення виконання навчального завдання. (Слайди 6, 7 ,8)
8.     Фізкультхвилинка. (Слайд 9)
9.     Повторення правильного сидіння за комп’ютерним столом. (Слайд  10 (Додаток 4)
1.   Створення на основі готового шаблону текстів таблиці та зображення. Робота в групах. (Додаток 5)
1.     Представлення групами виконаного завдання. (Додаток 6)
1.     Вправи для очей (Слайд 11)
1.Висловлення оцінних суджень про власну роботу та роботу, виконану однокласниками
1.    Підведення підсумків уроку.


Додаток 1
Завдання «Доповніть речення»
1.     Будь-яка таблиця складається з…
2.     Дані  на перетині стовпця та рядка знаходяться у…
3.     Є такі способи створення таблиць: …
Додаток 2
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

 
Додаток 3
Розгадування ребусів та ознайомлення  з основними поняттями з теми.
(Таблиця)

(Доповнення)

(Зображення)
Таблиці призначені для наочного подання інформації. Щоб увести дані в комірку потрібно спочатку вибрати її, клацнувши мишею. Щоб переміщатися у таблиці натискають на клавіші Tab (уперед) та  Shift + Tab (назад), чи на клавіші зі стрілками.
Дії з малюнками:
*    Додати малюнок;
*    Змінити зображення, зробивши його підкладкою;
*    Збільшити чи зменшити контрастність;
*    Збільшити чи зменшити яскравість;
*    Обрізати, повернути, вибрати товщину ліній, стиснути файл;
*    задати розташування відносно тексту (обтікання);
*     змінити форматування малюнка;
Редагування таблиці – процес усунення помилок та внесення змін та доповнень в таблицю.
Список – це декілька абзаців, які пронумеровані арабськими чи римськими числами або літерами, чи помарковані.
Доповнення – додавання нових елементів у таблицю.
Додаток 4
 
Додаток 5
Шаблон документа для редагування
Розклад для 4 класу
№\День
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця
1.

Літ. чит.
Математика


2.
Математика

Обр. мист.

Трудове навч.
3.

Математика

Я і Україна

4.
Обр. мист.



Обр. мист.
5.





 



Додаток 6

Зразок готового документу


 

Немає коментарів:

Дописати коментар